10 najbizranijih verzija Supermena
Tokom godina Supermen je često bio izuzetno svestran lik koji je na najbizarnije načine prilagođavan raznim pričama.
Upravo to je poslužilo DC-u, čiji su se scenaristi uvek igrali sa Supermenom u DC-ijevom multiverzumu, stvarajući tako neke jako različite verzije lika. Neke od njih su ispale sjajne, neke su jako bizarne. Danas ćemo govoriti upravo o 10 najbizarnijih verzija Supermena. verzija
Kingdome Come Supermen
Kingdom Come, pisca Marka Vejda i umetnika Aleksa Rosa je remek-delo i jedna od najvećih strip priča 90-ih. Ono što je bizarno u ovom stripu je da je Supermen odustao od svoje beskrajne borbe protiv zla nakon smrti Lois Lane i pojave nasilnijih superheroja. To je ono što čitavu stvar čini tako bizarnom. Videti Supermana koji bi odustao jednostavno je čudno i iako to nadoknađuje tokom priče, uvek je čudno znati da je odustao. Povrh toga, on čitavu priču provodi donoseći pogrešne odluke, što je zaista čudna stvar za fanove navikle na tradicionalnijeg Supermena.
Superdemon – Miks Supermena i Demona Etrigana
Zemlja-13 je magični svet DC-ijevog multiverzuma, u kome vladaju mistične sile. Međutim, Zemlja-13 ima SVOG Supermena ili, tačnije, Superdemona. Superdemon je Etrigan, raketiran iz osuđenog sveta Kamelota na Zemlju, gde je iskoristio svoju moć da se pridruži Ligi Senki i zaštiti svoj usvojeni svet od mističnih pretnji. Supermenova ranjivost na magiju čini sve ovo čudnim, a još više postaje samo kada se uzme u obzir Etriganov ugao. To je, međutim, zanimljiva promena koja odgovara svetu u kojem magija vlada.
Supermen kog je odgojio Darksejd
Zajednička nit u alternativnim pričama o Supermenu je sletanje njegove rakete na farmu negde pored Kanzasa. Superman: The Dark Side, pisca Džona Frensisa Mura i umetnika Kjeron Dvajera, vidi Supermena kako sleti na Apokolips umesto na Zemlju. Podignut od Darksejda, postao je ultimativno oružje Boga zla protiv univerzuma. Iako bi se na kraju ispostavilo da je dobar momak, nema ničega što nije čudno u tome što Supermena vidimo kao slugu Darksejda, jednog od njegovih najopasnijih i najmoćnijih neprijatelja. verzija
Supermen konzervativni Amiš
U stripu JLA: Nail i njegovom nastavku Another Nail, autora Alana Dejvisa, Supermena po sletanju na Zemlju nisu pronašli Kentovi, već Amiši. On će na kraju postati Supermen i spasiti dan, ali mu njegovo amiško vaspitanje sve to otežava. Morao je da prevaziđe pacifizam na koji je naučen i to da uvek okrene drugi obraz kako bi postao superheroj. Ovo je dosta zanimljiv stav o liku, ali je jako bizarno razmišljati o Supermenu kao Amišu.
Pročitajte: Zamalo Osvetnici: Glumci koji su zamalo glumili Marvelove superheroje
Milerov Supermen
Povratak mračnog viteza, pisca/umetnika Frenka Milera, jedna je od najpoznatijih priča o Betmenu svih vremena. Na kraju, priča postavlja starijeg, istrošenog Mračnog viteza protiv Supermana, koji je sluga američke vlade. Njihova epska bitka jedna je od najpopularnijih u stripovima, ali to ne menja koliko je čudna ova verzija Supermana. On racionalizuje rad za korumpirane i jingoističke SAD misleći da i dalje može pomagati ljudima, ali ta priča je šuplja.
Superboy-Prime
Superboy-Prime je bio naizgled jednokratni lik predstavljen u DC Comics Presents u vreme Crisis On Infinite Earths. Trebalo je da predstavlja Supermena u odsustvu originalnog Supermena. Superboy-Prime je postao cmizdravo, razmaženo derište, koje nije znalo da ceni svoju ogromnu moć da bi ga na kraju njegova moralna dvosmislenost i izopačenost dovela do toga da postane negativac. On je verovao da je on jedini vredan toga da se zove Supermenom i nosi crveni plašt, uprkos činjenici da je postao psihotični ubica i sadistički negativac.
Crveni i plavi Supermen
Srebrno doba stripova u americi iznedrilo je neke od najbizarnijih priča i likova. Supermen je često bio ”žrtva” strip autora u ovom periodu. DC je imao serijal koji se zvao Imaginarne priče u kome su autori često stvarali alternativne verzije popularnih superheroja. Jedna od takvih priča je predstavila crvenog i plavog Supermena. U pitanju je Supermen koji je sebe podelio na dva dela kako bi se efikasnije borio protiv zla, te je cela ideja jako bizarna. Koncept je čak dosta upečatlji i ponavljao se tokom godina, ali je i dalje jako čudna ova priča…
Flashpoint Supermen
Flashpoint pisca Džefa Džonsa i umetnika Endija Kjuberta imao je uspona i padova u svom predstavljanju sasvim drugačijeg DC univerzuma od onog na koji su fanovi navikli. Jedna od najvećih razlika u odnosu na glavni DCU bio je njegov Supermen. Vlada je u pronašla mladog Supermana i zatvorila ga. Zadržan u zatočeništvu, bio je mršav i uplašen čovek i nikada nije uspeo da razvije svoje moći jer je bio sakriven od sunčevih zraka koja mu daju energiju. Jedan veoma različit prikaz od onog na šta su fanovi Supermena navikli. Jedva da je čak i imao značajnu ulogu u ovoj priči, ze je bilo je čudno imati toliko pasivnog Supermena u jednoj priči o DC-ijevom univerzumu.
Komunistički Supermen
Supermen: Crveni sin, pisca Marka Milara i umetnika Dejva Džonsona i Kilijana Plenketa, bio je sasvim drugačiji pogled na Čoveka od čelika. Supermen je sleteo u sovjetsku Rusiju 30-ih umesto u Kanzas, gde je odgajan kao komunista i postao Staljinov omiljeni vojnik i oružje. Komunistički Supermen bio je drugačiji i sjajan pogled na lika, kakav čitaoci nikada ranije nisu videli. Međutim, to ne znači da takođe nije bilo bizarno gledati Supermena kao ultimativnog sovjetskog partizana, koji se borio protiv Leksa Lutora i SAD-a kao največe oružje Sovjeta. verzija
Ostareli Supermen sa puškom
Superman: At Earth’s End jedna je od najpopularnijih DC-ijevih elseworld priča. U ovom stripu koji je napisao Tom Vejč, a nacrtao Frenk Gomez radnja se odvija u dalekoj budućnosti sa oslabljenim i ostarelim Supermenom. Supermen u ovoj priči nosi sedu bradu popur deda mraza, koristi masivnu pušku i bori se protiv Hitlerovih klonova. Mnogi ovo karakterišu kao apsolutno najbizarniju verziju lika. To što je mator je kul, to što skoro da i nema moći je kul, ali Supermen koji koristi vatreno oružje…
Korišten materijal sa portala CBR.