Vulverin ubija u stilu Mlade iz Kill Bill-a
Vulverin i Mlada iz Tarantinovog filma Kill Bill dele mnoge sličnosti.
U novom Marvelovom stripu Vulverin se sukobio sa grupom neprijatelja na sličan način kako se Beatriks Kido sa grupom Crazy 88 u prvom delu filma Kill Bill.
Jedan od najatraktivnijih aspekata Marvelovog Vulverina je njegova čast uprkos njegovoj bestijalnoj prirodi. Tokom godina, Loganovoj prošlosti dodato je mnogo slojeva, ali možda su neke od njegovih najintrigantnijih priča upravo one iz njegove prošlosti provedene u Japanu. S obzirom na ovakve tonove priča o Vulverinu, ne bi bilo teško zamisliti priču o ovom strip junaku kroz objektiv scenariste/režisera Kventina Tarantina.
Beatriks i Vulverin su definisani svojim kodovima kao časni ratnici; oni veruju u to da žive sa oštricom i umiru od nje. Sada, u stripu Wolverine: Black, White & Blood #3, Wolverine će se naći u borbi koja je paralela najupečatljivijeg akcionog dela iz filma Kill Bill Vol.1.
Početna priča u Wolverine: Black, White & Blood #3 Džona Ridlija i Horhea Fornesea, pod naslovom “32 ratnika i slomljeno srce”, smeštena je u Vulverinovu prošlost, u vreme kada je bio veren za svoju ljubav Mariko. Radnja započinje nakon što Srebrni samuraj otme njihovu usvojenu ćerku Amiko i zahteva da Logan i Mariko poraze njegovu hordu od trideset dva ratnika. Ako u tome uspeju, srebrni samuraj obećava da će im vratiti Amiko. Slično kao što je Beatriks suočila sa svojom bivšom partnerkom koja joj je postala neprijatelj, O-Ren Iši na kraju filma Kill Bill Vol. 1. Hipernasilna bitka sečivima protiv bande poslušnika mora prvo biti završena pre nego što se junak može suočiti licem u lice sa svojim glavnim neprijateljem. U slučaju Beatriks to je grupa Crazy 88, a kod Logana su to ova 32 Ratnika.
Pročitajte: Horor ilustracije Bernija Rajtsona kakve još niste videli (GALERIJA)
Estetika Vulverinovog bojnog polja deli neke zajedničke karakteristike i krvlju poprskane sekvence viđene u filmu Kill Bill. Kao što naslov sugeriše, ovaj strip je predstavljen u crno-beloj tehnici, s izuzetkom samo crvene boje, kako bi se naglasio brutalno nasilje tokom Vulverinovog podviga. U međuvremenu, Beatriksin sukob sa Crazy 88 započinje u boji, ali se prebacuje na crno-belo onog trenutka kada ukloni oko jednog od članova bande. Zanimljivo je da je upotreba crno-belog u filmu Kill Bill namenjena da oda počast tehnikama koje su korišćene u kung-fu filmovima iz 1970-ih kao način da se umanji intenzivno nasilje – u osnovi upravo suprotan razlog zašto se crno-belo uz izuzetak crvene koristi u novom stripu o Vulverinu.
Takođe treba napomenuti da se i Kill Bill Vol. 1 i Wolverine: Black, White & Blood #3 odvijaju se u snegom ispunjenom japanskom okruženju, a cela Loganova bitka i protiv Srebrnog samuraja i protiv njegove bande odvija se u belom ambijentu snežnih padavina. Sneg se u oba slučaja koristi kao efikasna pozadina u kojoj se odigrava nemilosrdno nasilje između ovih okorelih ratnika.
Beatriks Kido i Vulverin su nesumnjivo dva lika izuzetno omiljena fanovima i časni protagonisti kojima nikada ne manjka sklonosti ka nasilju.
Korišten materijal sa portala Screenrant